torsdag 10 mars 2011

för den som vill inspireras


Det här är vad jag lyssnar på när jag springer. När jag springer ute har jag dock oftast ingen musik, men för att springa en mil på löpband behövs det sannerligen lite musik i lurarna för att stå ut. Min låtlista är en salig blandning med allt från hårdrock till dansband. Det enda kriteriet är att låtarna ska göra mig glad, att jag känner "yes" när nästa låt kommer. Jag kör alltid på random, för överraskningsmomentet. Den allra bästa pepp-låten, alla kategorier är Electric med Leila K.

Vad gillar du att lyssna på när du tränar?

11 kommentarer:

  1. Ja, en blandning av låtar är aldrig fel. :-D

    Igår så jag matprogram framför löpbandet (på gymmet)...det gick också.

    SvaraRadera
  2. Mia: mitt gym har tyvärr inga tv-apparater :-(

    SvaraRadera
  3. Madonna - och det ska vara mycket av det.
    men visst en och annan Robyn också, jag kan blanda! :)

    SvaraRadera
  4. Libby: hmm, jag kanske har för lite Madonna på min spellista?

    SvaraRadera
  5. Tungt, mustasch t.ex. På långpass funkar ljudbok.. bara för att glömma att det går i snigelfart och är ganska tråkigt.

    SvaraRadera
  6. loppanlej: får testa ljudbok nån gång!

    SvaraRadera
  7. Loppanlej: det var ett bra tips...tack!

    SvaraRadera
  8. Loppanlej: det var ett bra tips...tack!

    SvaraRadera
  9. när du säger så; ja, då har du för lite Madonna på listan!!! ;)

    SvaraRadera
  10. Jag har skivan "Bodyworks 10" i öronen när jag springer på löpband och ibland i naturen. Men bäst är att springa på morgonen innan stan har vaknat och lyssna på hur fåglarna vaknar.

    SvaraRadera
  11. libby: får åtgärdas snarast!

    Cissi: jag håller helt med, naturen är den bästa!

    SvaraRadera