måndag 21 mars 2011

drömmar

I morgon ska jag till en naprapat som ska få titta på mitt knä. Det gör ont med jämna mellanrum och känns lite instabilt. Men jag hoppas det fixar sig och att jag kan stå där på startlinjen den 28 maj. Så jag drömmer om skön löpning, i en sjysst outfit.

det här knallgula linnet
skulle ju macha de här skorna finfint




















Linnet har jag införskaffat, skorna har jag bara googlat fram på utseendet. De är antagligen alldeles för odämpade för mig, men ack så snygga! Om jag nu kan springa alltså.

8 kommentarer:

  1. Drägel. oj nu måste jag torka av tangentbordet. Skitsnygga löparskor. Jag går också omkring och dräglar efter ett par snygga som jag spanat in.

    SvaraRadera
  2. Libby: man vill ju att de ska vara snygga ju!

    SvaraRadera
  3. Men du har väl inte missat dessa;
    http://www.loplabbet.se/store/skor/mizuno-wave-elixir-6-dam.html

    torde passa alldeles utmärkt till nämnda outfit. Och gå till en bra sjukgymnast istället, de är bättre på knän än naprapater

    SvaraRadera
  4. familjen skogstokig: wow, vilka underbara skor! jag testar naprapaten i dag och ser vad han säger, sen får jag väl gå till en sjukgymnast om det inte hjälper

    SvaraRadera
  5. Hoppas ddi får ordning på ditt knä!

    SvaraRadera
  6. Loppanlej: naprapaten i dag gav mig goda chanser att bli helt bra!

    SvaraRadera
  7. Fina grejer!
    Och självklart så måste man matcha skor och kläder. ;-)
    Skönt att knät kan fixas till enligt naprapaten.

    SvaraRadera
  8. Mia: ja, när (om?) knäet blir bra ska jag nog unna mig ett par nya skor!

    SvaraRadera