onsdag 9 mars 2011

är det bara onsdag i dag?




































Visst är det lite skönt att ha temapaus, men samtidigt lite trist. Jag tänker att det ska vara skönt att klä sig helt "kravlöst" på morgonen, men sen känns det bara tråkigt, helt utan mening och mål. I dag har jag i alla fall min gospelklänning från FilippaK, skön och mjuk.

I natt har jag sovit helt illa och är stel och dan i hela kroppen. Huvudet känns likadant, jag har liksom inte lust med nåt. Men det är bara att ignorera, för nu ska jag skriva en kick-ass forskningsansökan så att jag får fortsatta medel att utföra min fantastiska, banbrytande forskning. Tur att jag är så jäkla bra!

7 kommentarer:

  1. Oh i den snygga outfiten kan du inte misslyckas! Go Frida!

    SvaraRadera
  2. Go go! Det kommer att bli den bästa ansökan ever.

    SvaraRadera
  3. åh vilken fin klänning!!

    SvaraRadera
  4. Omentjej: åh, tack!

    Atomflickan: det räcker med att den blir så bra att de vill ge mig pengar!

    Flicka: tack!

    sara: tackar, den är dessutom superskön!

    SvaraRadera
  5. Så fin klänning! Och du är jäkla bra!!

    SvaraRadera