onsdag 19 januari 2011

länkkärlek delux delux


Jag vet, jag vet, jag glömde länkkärlek i går. Så nu får ni två på en gång. I dag blir det på temat "sånt man kan äta". Först måste jag se till så att ingen har missat "Om jag var din hemmafru". Lotta kan laga mat, och är rolig. Samtidigt. Det ni. Just nu är det lite låg frekvens på nya inlägg, men det beror nog bara på att Lotta ligger hemma och tar igen sig efter att ha skrivit en bok. Men det finns ju massa fina inlägg att läsa. Och så kan ni köpa hennes bok. Det har jag gjort. Man vill laga allt. För det är en kokbok. Såklart.

Nästa blogg är "Pain de Martin". En surdegsbrödblogg. Åh, surdeg är ju så 2010 kanske ni tänker, och ni kanske har rätt. Men jag gillar att baka, och ibland med surdeg, och jag har funnit mycket inspiration och hjälp från Martin, så jag vill ändå tipsa om den här bloggen. Han har gett ut inte mindre än två böcker. De handlar såklart om bröd.

2 kommentarer:

  1. Tack för länktipset!
    Har just satt min första surdegsgrund. Ska bli spännande!

    SvaraRadera
  2. mia: spännande!! Lycka till!

    SvaraRadera