måndag 6 december 2010

dag 26 – mina rädslor

Jag kör hårt här för att komma ikapp.

Jag är rätt bra på att inte tänka på sånt som jag är rädd för, stora saker som att man kan dö ifrån sina barn och sånt hemskt. Det klarar jag inte av att tänka på. Däremot är jag hemskt rädd för att nån ska ha hängt sig i källaren/garaget när jag kommer in där. Jag är också rädd för att halka i badkaret och för att tappa mina tänder för att jag borstar för hårt så att tandköttet blir skadat. Såna orimliga knasigheter fokuserar jag för att slippa tänka på riktiga rädslor.

3 kommentarer:

  1. Det där med garaget...usch! Den typen av "fantasier" har jag också.

    p.s du har ngt att hämta hos mig. d.s

    SvaraRadera
  2. mia: var får man allt ifrån??

    SvaraRadera
  3. Usch, listan, jag är verkligen efter... Är typ på dag femton efter en månad.

    SvaraRadera