onsdag 17 november 2010

onsdagskläder




































I går hittade jag en superfin inredningsblogg. Man skulle ju kunna tro att jag fick inredningsinspiration därifrån, men det som inspirerade mig mest var det här inlägget, och framförallt den supercoola outfitten, som jag försökt copycatta i dag. Mina haremsbyxor är från Weekday och skärpet är ett secondhand-fynd från Paris. Matchar med ett coolt örhänge från Vintageonline. Jag tänkte egentligen ha mina nya underbara boots, men vädret påbjöd curlingkängor. De matchar iaf skärpet...

7 kommentarer:

  1. Najs! Superfint skärp!


    M @ Lit de Parade

    SvaraRadera
  2. Lit de Parade: tack, jag blev superglad när jag hittade det!

    Att ha det gott: tackar!

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blir :-)

    Ha det!

    M @ Lit de Parade

    SvaraRadera
  4. Åhhh, såna där brallor.....jag blir så sugen!

    SvaraRadera
  5. jamen aj LÖÖÖV the outfit! du är jättefin! gillar originalet också, men din är lite mer arty med röda skärpet och de där fina byxorna. måste nog uppdatera garderoben med mer haremsbyxor tror jag minsann. :)

    SvaraRadera
  6. Pia: sköna är de också!

    fiaelia: kul att du gillar. haremsbyxor är grymt sköna!!

    SvaraRadera