lördag 13 november 2010

om en lördag

I dag har vi hunnit med:

  • Äta finfrukost med scones, ägg och te.
  • Mulle med lek i snöglopp samt pyssel och klättring inomhus
  • Lunch och shopping/lek på IKEA (jag shoppade, barnen lekte, maken övervakade lek)
  • Bulldegsmakande (bullarna bakas ut om nån timme)
Så bra man kan få till det, detta denna gråaste fulaste dag i november. Vi åkte direkt från Mulle till IKEA; så jag gick runt på det stora varuhuset i gummistövlar, mössfrisyr, mysbyxor och underställströja (som till och med är utochin inser jag nu). Snyggt.

4 kommentarer:

  1. Oj va mycket ni har hunnit med idag! Och den där frukosten blev jag mer än avis på :O) Ang den ut- och invända tröjan säger jag bara: Det är mode att vara och se annorlunda ut ;O)

    Svar: Efter studenten tror jag vi har setts en eller möjligen två gånger. Vet att jag och Malin träffade dig på Extremes en fredag- eller lördagskväll, och vi röjde dansgolvet en stund tillsammans. Vill nästan inte tänka på hur länge sen det är :O)

    SvaraRadera
  2. Susanne: börjar man tidigt så... ;-)
    Oj, Streeman, det var länge sen! Vi får väl boka in en ny dejt framöver!

    SvaraRadera
  3. det är väl klädkoden på ikea? :)

    SvaraRadera
  4. fru a: jag tyckte de flesta såg rätt snajdiga ut i jämförelse med mig.

    SvaraRadera