onsdag 3 november 2010

garderobsvärmare dag 3

















Ah, det är inte lätt att fota svarta kläder. Det är i alla fall ett par svarta shorts som är dagens garderobsvärmare. De har klarat sig igenom ett antal garderobsrensningar, för jag gillar dem verkligen. Men ändå använder jag dem aldrig. Tror att de känns lite korta när jag har bara ben, därför provar jag såhär, som höstshorts med strumpbyxor under. T-shirten är gammal, men välanvänd från Monki. Koftan är ny och älskad (från Pia/coola One Teaspoon såklart), så den är inte alls nån garderobsvärmare. Men fick hänga med ändå.

14 kommentarer:

  1. Fiint!! Det där med shorts och strumpisar är inget jag anammat, men jag får nog ta och göra det.

    SvaraRadera
  2. fin är du. vad kul att du med har ett par svarta garderobsvärmarshorts...

    SvaraRadera
  3. mia: våga prova!!

    fru a: ja, jag såg att du också hade ett par ;-)

    SvaraRadera
  4. Supercoolt! Visst är svart svårt att fota....liksom vitt!

    SvaraRadera
  5. Pia: supersvårt! speciellt med webkameran...

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt! Kul att du vågar shorts och strumpisar! Har också den där koftan men hara bara använt den knäpt. Får prova att "knäppa upp"!

    SvaraRadera
  7. hallin: på mig ser koftan helt muppig ut stängd, så jag kör på öppen för hela slanten!

    SvaraRadera
  8. Randigt är grejen. Verkligen. Löpträna idag?

    SvaraRadera
  9. MissUD: yes box. vid 19-snåret drar jag på mig reflexvästen och kutar runt 11 km är planen. Du?

    SvaraRadera
  10. Snygg som alltid. Gillar temat.. här hade jag kunnat haka på.. ;)

    SvaraRadera
  11. Finns det egentligen några tricks för att få det svart att komma fram bättre? Du är i alla fall jättesnygg i din stass, som vanligt, förstås!

    SvaraRadera
  12. Himla snyggt med shorts. OCh koftan måste jag allt kolla in ;)

    SvaraRadera
  13. Loppanlej: det känns rätt nyttigt att tvingas använda sina garderobsvärmare!

    k: jag drog upp kontrasten, men det ser ju lite muppigt ut på övriga fotot.

    Alexandra: tack! koftan är underbar. jag tror den är slut hos Pia, men har sett den på andra ställen, kan det ha varit Nelly?

    SvaraRadera