fredag 19 november 2010

fredagsutmaning/länkkärlek

Jag har blivit utmanad av Käthe.










Det är alltså meningen att man ska skriva 7 saker som sig själv. Jag tror jag har gjort detta i olika former flera gånger, men jag kan väl försöka hitta på 7 nya, roliga saker (eh, who am I kidding, det blir nåt krystat, lite halvtrist).

  1. Jag älskar snö och önskar mig en riktig, rejäl vinter.
  2. Ibland älskar jag tanken på att ge mig ut att springa mer än jag älskar att faktiskt springa.
  3. Och ibland är det tvärt om.
  4. Jag önskar att jag kunde vara lite mer hängiven saker och ting ibland
  5. Jag älskar att gå och lägga mig tidigt på kvällarna.
  6. En ny, bra bok kan göra mig uppspelt som ett litet barn.
  7. Jag älskar smågodis.
Och så ska man skicka vidare till 7 personer. Så jag tar tillfället i akt att länka till 7 finfina bloggar, klicka in hos dem, ni kommer inte ångra er. Det är bloggar som inspirerar mig, som får mig att skratta, som får mig att vilja möblera om hemma eller bara bli en bättre människa. Det ni.

  1. Mirandas Minut
  2. Om kläder som är vackra
  3. Whatalmawears
  4. Försöka att inte se så snygg ut
  5. Vuxna människor har inte hamstrar
  6. Karins konstgrepp
  7. Sammy Rose

3 kommentarer: