fredag 19 november 2010

fredagsbikten

Börjar fredagen med att bikta mig.

Yeah
Träningen rullar på och jag får in fyra pass i veckan, precis som jag vill. I dag ska jag ha roligt och gå på ett avancerat StepUp-pass, något som jag älskar men gör alldeles för sällan. Fortsätter med devisen att det ska vara roligt att träna.

Bläh
Har fallit för djupt i sötsaksträsket den här veckan, har liksom slentrianätit onyttigheter utan att reflektera eller knappt njuta. Och det är ju onödigt. Ska skärpa mig här. Pga detta går inte vågen nedåt, nåt som jag fortfarande vill.

Hur har eran vecka varit? Vad var bra? Mindre bra?

7 kommentarer:

  1. Högerarmen har fått fin träning hela veckan. Tänkte jag skulle se till att resten av kroppen också ska få lite motion idag.

    SvaraRadera
  2. Grymt bra arbetsvecka här! Lite jobbigt på kärleksfronten, men jag jobbar vidare på det också. Några tips från enlyckligt gift kvinna, kanske?

    /Kerstin

    SvaraRadera
  3. Träningsmässigt har det blivit två pass trots en envis förkylning. Jag har faktiskt lite träningsvärk och tänkte vänta tills imorgon för tredje passet. I övrigt har det varit ett bra barnpass i ensamhet sedan i onsdags. Skönt nog. Det hade ju kunnat gå hur som helst;-)

    SvaraRadera
  4. Samma här..alldelse för mycket frosseri..

    SvaraRadera
  5. Librarybeth: det låter finfint!

    Kerstin2: älska dig själv och slappna av så kommer kärleken gå som en dans!

    k: bra där!

    curlingmamman: att det ska vara så lätt att frossa...

    SvaraRadera
  6. Får inte in träningsrutinen. Massa som "förstör", önskar jag fick igång veckoträningen för att slippa boka upp träning både lördag och söndag. Men gör jag som jag sagt denna veckan (med träning både på lördag och söndag) blir det 4 pass. Och det är jag nöjd med. Har inte vågat väga mig på nån vecka eller så..

    SvaraRadera
  7. Sofie: det är verkligen inte lätt att få in alla träningspass i vardagen, speciellt inte nu när det är mörkt och kallt på kvällarna...

    SvaraRadera