fredag 26 november 2010

dag 16 - min första kyss

Nu ligger jag efter igen. Jag skyller på virus.

Då är ju frågan om jag ska välja dagispussandet med den söta killen som jag inte ens minns vad han heter? Eller är det mellanstadiets ryska posten-kyssar med killen jag alltid valde, men som aldrig valde mig som gäller? Måhända är det ändå kanske första kyssen av första riktiga pojkvännen som räknas? Då kände jag i alla fall att nu, nu är jag inte okysst längre. Han var otroligt söt, hade egen lägenhet och var lite spännande. Lite för spännande visade det sig i slutändan. Men han gav mig i alla fall min första riktiga kyss.

4 kommentarer:

  1. ...tycker att det har var ett utomordentligt bra satt att tackla angestposten pa ;))

    SvaraRadera
  2. Ja det var en ulv i fårakläder... Maken räknar med att laga taket imorgon så räkna med oss på söndag.

    J

    SvaraRadera
  3. J: kul att ni kommer! vi får försjunka i gamla minnen då...

    SvaraRadera