tisdag 23 november 2010

dag 14 – vad hade jag på mig i dag?

Först var det natt och då hade jag sovtröja och mysbyxor (för jag var så frusen, och jag hittade inte mina pyjamasbyxor).Sen blev det morgon och då tog jag på mig randiga tajts och ett svart litet fodral. När jag skulle ut bylsade jag dessutom på mig skalbyxor, Houdini-fleece, Houdini-skaljacka, mössa, vantar och cykelhjälm. Röda curlingkängor på fötterna. Under dagen på jobbet bytte jag om på fötterna, till Birkenstocks. När jag skulle i väg på kvällen tog jag lång täckjacka som jag köpte förra milleniet. Sorel-kängor som jag köpte nyss. Nu ska jag snart gå och lägga mig och då blir det sovtröja igen. Mysbyxor om jag inte hittar pjamasbyxorna (de ligger säkert under sängen eller nåt).

Så. Baraföratt får ni ingen bild i dag.

2 kommentarer:

  1. ameh! skulle ju blivit värsta outfitbilden juuuu!

    SvaraRadera
  2. Librarybeth: jag hade planer på att ta massa foton, men så strulade kameran och jag fick ont om tid och...

    SvaraRadera