fredag 1 oktober 2010

giraff, giraff



























Dagens djur är en zebra giraff! på min arm. För dödsskalle är inget djur va? Sjalen är iaf från Vintageonline, och jag älskar den. I mjukt fint siden värmer den min hals precis sådär lagom mycket.

I dag har jag jobbat effektivt, och lunchjoggat. Det var skönt, men nu är jag mycket trött i benen. Men ändå sjukt peppad inför höstens och vinterns löpträning. Mycket mängd ska det bli om jag ska klara av maran i vår!

Hoppas ni har en finfin fredag godingar!

11 kommentarer:

  1. Zebran är vääääldigt lik en giraff tycker jag ;-)

    SvaraRadera
  2. G: haha, jag är ju alldeles djur-blind. ändrat och rättat nu!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hahaha, fick ju mig att tänka till lite... Hmm, är det jag som tänker fel? Är ju trots allt fredag eftermiddag och hjärncellerna är inte i topptrim direkt :-)

    SvaraRadera
  5. Närå, det var mina hjärnceller som inte var i topptrim...

    SvaraRadera
  6. Du har kanske överansträngt dem i veckan. Se till att inte tänka på jobb på heeela långa helgen!

    SvaraRadera
  7. guu vad duktig du är på att få till den djuriska veckan! :)

    SvaraRadera
  8. G: närå, i helgen ska jag bara roa mig (och barnen)!

    Linda K: men åååhh, tackar!!

    SvaraRadera
  9. Snyggo! Fem plus! Det här går hem hos mig! (Låter som jag sitter i idoljuryn) ;-)

    SvaraRadera
  10. Vi klarar maran som en dans. På fredag ses vi :)

    SvaraRadera
  11. JO: åh, tackar!

    MissUD: ja, hurra!

    SvaraRadera