fredag 15 oktober 2010

wohoo!

Toksvettig efter en timmes hårdkörning.


Kom äntligen i väg på ett träningspass. Den här veckan har jag varit trött och småsur. Så jag kände att jag behövde nåt kul för att pigga upp mig. Favvo-passet på gymmet funkade utmärkt! Det är ju så kul att hoppa upp och ner på stepbrädan och låtsas att man kan dansa. Lyfta lite hantlar och inbilla sig att man är starkast i världen.

Nu känns livet bra igen, och bara jag får en finkaffe i eftermiddag så kommer fredagen vara komplett.

Ah, jag visste att träning var botemedlet mot den här himla höstletargin. Och på söndag har jag jogging-dejt. Hurra!

10 kommentarer:

  1. Pia: verkligen. och ändå är det det första jag skär ner på när höstdepressionen-light slår till. dumt.

    SvaraRadera
  2. Härligt det låter! :-)

    SvaraRadera
  3. vilken härlig bild! det är underbart att bli toksvettig under ett träningspass. trevlig fredag!

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    själv har jag legat sjuk hela veckan men tog mig runt på en 3 km idag gåendes på nästan en timme, helt slut så jag är nog inte helt bra än...
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. mia: ibland måste man få göra nåt annat än att springa!

    Camilla: jag blir alltid toksvettig!

    Birgitta: åh, stackare. men skönt att du kom ut i dag, hoppas helgen blir bättre!

    SvaraRadera
  6. vart går du, campus 1477? tänker att jag skulle vilja följa med nån gång... undrar om jag törs?

    SvaraRadera
  7. fru a: japp, campus! klart du vågar hänga på, jag messar nästa gång jag ska iväg.

    SvaraRadera
  8. Härligt!!! Träning funkar alltid i såna lägen :)

    SvaraRadera
  9. Alexia: ja, det gäller bara att pallra sig iväg!

    SvaraRadera