söndag 10 oktober 2010

med reflexväst på

Först tänkte jag banga kvällens löprunda. Av ren lättja. Men så såg jag att MissUD minsann skulle kränga på sig reflexvästen och ge sig ut i mörkret. Då kunde ju inte jag vara sämre. Fort gick det också (för att vara jag, alltså. allting är relativt sa alltid min kemilärare), det var väl mörkret som gjorde mig lite rädd och fick mina ben att pinna på. På vissa ställen såg jag inte var jag satte fötterna. Måste hitta en runda med bättre belysning.

Men i alla fall, tack MissUD för att du fick mig ur soffan. Grupptryck, det är grejer det!

4 kommentarer:

  1. Det VAR tungt igår men så vet jag ju att när man väl kommit ut så är det helt okej. Kul att jag kunde dra med dig med. :-)

    SvaraRadera
  2. MissUD: det var grejt att komma ut, och så skönt jag sov sen!

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat tjejer, själv sorterade jag strumpor.... ;)

    SvaraRadera
  4. Loppanlej: men i dag spinner du när jag sitter inne och bakar morotskaka...

    SvaraRadera