fredag 1 oktober 2010

fredagsbikten

Äntligen fredag! Jag har varit gräsänka hela veckan, och det tar på krafterna, så fredagen är extra välkommen. I dag ska vi äta sushi och bara mysa, och sen blir det massa roliga helgaktiviteter.

Summeringen av veckan som gått:

Yeah
Mycket fin löpning har hunnits med. Långpasset gick bra och kortpassen har gått hyfsat snabbt. Jag kör på med onsdagsspinningen, det är fortfarande tokkul. Jag har ätit god, hemlagad mat varje dag. Vågen rör sig långsamt nedåt.

Bläh
Forfarande ingen styrketräning. När maken är borta kommer jag inte iväg till gymmet, och jag har inte ORKAT köra styrka hemma på kvällen efter barnen somnat. Lite väl mycket onyttigheter slank ner i helgen, och även lite under veckan. Ajabaja!

Hur går det för er? Mår ni bra?

6 kommentarer:

  1. Jag mår toppen! Börjar märka lite lite att jag tar hand om mig själv bättre. Jeansen har blivit större, jag har blivit piggare.
    Skönt med helg, du är strong som fixar allt ensam med tvillingarna.
    Skön helg önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Kul att du ser en positiv trend. Själv står jag tvärstill på vågen, men hellre det än att den går uppåt. Tycker du är så duktig som hinner med allt med två barn och man på vift. Ha en toppenhelg!

    SvaraRadera
  3. Omentjej: det är så härligt när man mår bra! vi kommer till Västerås en sväng i helgen, om vi hinner kanske vi tittar förbi er?

    Susanne: men du kanske inte behöver/vill gå ner? Det är ju som du säger viktigast att man inte går upp (om man inte vill det) och mår bra!

    SvaraRadera
  4. Åh ja, vad kul! Vi är borta på lördag men på söndag är vi nog hemma!

    SvaraRadera
  5. Omentjej: gött, då hör jag av mig!

    SvaraRadera
  6. Men åååå.... jag glömmer ju min egen fredagsbikt på fredagar ju! Gillar konceptet, roligt att läsa sammanfattning på det viset.

    SvaraRadera