söndag 16 maj 2010

bakis-loppis

I dag var vi på bakluckeloppis, eller bakis-loppis som S&S säger. Jag fyndade glasassietter (tok-billigt), ljusstakar (bra mycket billigare än på antikaffären vägg i vägg) och S&S fick Monchichier och monstertruckar (tok-billigt). Sen åkte vi till fina vänner och fikade och lekte. Solen kom ju fram i dag och jag kan bara konstatera att den här långhelgen har varit precis så där bra som bara helger i maj kan vara. Sol, lite värme och massa spontanhäng. Gött mos alltså.

Hoppas ni haft en fin långhelg!

5 kommentarer:

  1. Verkar sannerligen som om ni har haft en kanonhelg! :-)

    SvaraRadera
  2. Mia: ja, det har varit skönt och härligt! lite lite löpning bara, men jag antar att det så det ska vara inför Varvet...

    SvaraRadera
  3. åh, låter som en kanonhelg! jag längtar sommarvärme och loppis. det har saknats i söder i helgen. :(

    SvaraRadera
  4. en alldeles underbar helg vi också! (även om min inte var riktigt lika lång eftersom jag jobbade i fredags.)

    SvaraRadera
  5. fialia: ja, stackars er!!

    Camilla: men ändå!

    SvaraRadera