onsdag 27 januari 2010

award



















Från både Emma och Mia har jag fått denna fina award. Den för dock med sig lite förpliktelser.

1. Kopiera awarden på din blogg (check!)
2.Länka till personen som gett dig awarden (check!)
3.Berätta 7 intressanta fakta om dig själv! (Hm...)
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till (check!)
5.Länka till deras bloggar & informera om awarden (...)

Jag vet att jag gjort liknande listor tidigare, men jag försöker väl komma på nåt nytt.

  1. Jag kan oroa mig väldigt om jag ska göra nåt nytt, speciellt om det är på ett ställe som jag inte har varit på förut. Det kan hänga ihop med att...
  2. ...jag har fruktansvärt dåligt lokalsinne och kommer ofta vilse. Därför...
  3. ...är jag bra på att läsa och memorera kartor, vilket medför...
  4. ...att jag när jag väl memorerat en kartbild inte glömmer den och därför kan hitta i en stad flera år efter att jag varit tidigare.
  5. När jag var yngre älskade jag England, och jag hyser fortfarande starka känslor för det landet. När alla andra tågluffade i hela Europa spenderade jag, Emma och vår kompis J en hel sommar i England.
  6. Jag är dålig på att ta negativa och klagiga människor. Allt jag vill säga är "kom igen, ryck upp dig, skärp dig".
  7. Ändå kan jag var negativ och klagig själv ibland.
Nu skickar jag vidare till Nynne, Fröet, Tina, Linda, Linda, Sara och FruA

12 kommentarer:

  1. Puss på dig - det behövde jag, lite glädje :)

    SvaraRadera
  2. Mycket trevlig läsning! :-D

    SvaraRadera
  3. ....och sa har du fatt samma award har ocksa ;))
    http://linda-lostinswitzerland.blogspot.com/

    xox
    Linda

    SvaraRadera
  4. Kära kära UK, var det i medelåldern vi skulle göra om resan men bara bo på slott? ;)

    SvaraRadera
  5. Gulle - tack o bock! Jag ska göra mina förpliktelser, men inte idag ;) Kramis!

    SvaraRadera
  6. Fröet: gör det när/om du känner för det!

    SvaraRadera