onsdag 18 november 2009

en dagens

DAGENS VILL HA: sol, mera sol!
DAGENS KLÄDSEL: såg ni ju i inlägget nedan. har även haft löparkläder, och nu är det pjamas och morgonrock som gäller.
DAGENS SMINK: I.D foundation och rouge, lite mascara.
DAGENS FRISYR: Vanliga luggen, resten uppsnurrat i klämma
DAGENS HÄNDELSE: En duktig student på labbet!
DAGENS LÅT: Eh. Radion har nog varit på i bakgrunden på jobbet, men jag har inte riktigt registrerat nån speciell låt.
DAGENS PLANER: jobbat, hämtat barn, joggat. Nu ska jag snart sova.
DAGENS SAKNAD: Solen. Kom nästan fram bakom molnen ett tag, men försvann igen.
DAGENS DUMMASTE: All lera i elljusspåret.
DAGENS SJUKA: Inget/ingen, tror jag.
DAGENS DROG: Kan löpning räknas som en drog?
DAGENS ROLIGASTE: Fasiken, jag har nog inte skrattat i dag. Grågrågrå-november.
DAGENS FAVORIT: Sessorna och maken, alla dagar!
DAGENS KÖP: True Blood-DVD. Nu ska jag också se!
DAGENS HUMÖR: Helt OK för att vara grågrågrå-november.
DAGENS ORD: Lera. Så jäkla mycket lera i elljusspåret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar