onsdag 16 september 2009

tre år sedan

15 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen :)

    SvaraRadera
  2. fint.............. Grattis! Hummer ikväll?

    SvaraRadera
  3. sara: Tack!

    Kapybaran: vi tog hummern redan i fredags. tur det, för i dag är maken sjuk...

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! Fast typiskt att maken är sjuk :(. Hoppas ni kan mysa lite i alla fall.

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!! Det var ett helt underbart bröllop!! Ha en riktigt fin kväll (trots sjukdom). Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis! Fin bild och fin klänning.

    SvaraRadera
  7. Grattis! Wow den bilden är breathtaking =)

    SvaraRadera
  8. e: ja, jag var och är mycket nöjd!

    Molly: en av mina bästisar har fotat, hon är underbar!

    SvaraRadera
  9. En sån fin bild på er - och grattis i efterskott på bröllopsdagen!

    SvaraRadera
  10. Jättefin bild. Och grattis i efterskott från mig också!

    SvaraRadera
  11. Vilken muskulös rygg du har, jag är avis! :D Plus, vilket vackert brudpar och grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  12. Camilla: tackar!

    Anna: thanx!

    Amanda: åh, så glad jag blir att du tycker så!

    SvaraRadera