måndag 14 september 2009

luften vägen?

I går spelade jag hela dagen. Kom hem lagom till nattning av Sessorna. Efter storhandling och en snabb dusch däckade jag i sängen. I dag har jag jobbat järnet sen klockan 7 i morse. Har just blivit klar med arbetsdagens mest akuta "måsten" och ska nu ta tag i allt annat jag borde göra innan det är dags att susa iväg för att hämta Sessorna. Men luften har som gått ur mig. Jag sitter och glor och tänker på att det skulle vara gott med kaffe. Kanske kommer luften tillbaka efter en kopp kaffe?

6 kommentarer:

  1. lr så har din luft tagit ledigt och lirar fotboll med min luft. den är nämligen oxå borta.

    SvaraRadera
  2. Kapy: så måste det vara, för luften kom inte tillbaka trots kaffe.

    SvaraRadera
  3. Absolut gör den det och kanske ett glas vin ikväll? Kan göra underverk en vardagmåndag ;-)

    SvaraRadera
  4. Måndagssyndrom kanske, jag lider av samma. Imorse missade jag väckarklockan (radio) i en timme!! Hur är det möjligt? Jag hörde den verkligen inte...

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag har en liten fråga inför ditt nästa paket. Jag har en bok här hemma som jag vet att du vill ha. Problemet är att det är ett recensionsex och därför stämplat just recensionsexemplar. Gör det något om jag skickar den? (jag vet att du vill ha den ;-))

    SvaraRadera
  6. Molly: det blir inget vin, men dock en lugn kväll i soffan.

    Emma: huvva, jag vaknar alltid före väckarklockan. surt.

    Anonym: skicka boken!! det går superbra. jag har just börjat läsa Underdog, den är mkt bra.

    SvaraRadera