lördag 27 juni 2009

hesa fredrik

Min i supersega förkylning som startade för några veckor sen har de senaste veckorna bestått främst av hosta. Superjobbig hosta. Nu har jag hostat så mycket att jag blivit helt hes, och just nu kan jag knappt prata alls. Så jag kommunicerar via dataskärmen med maken, han sitter bredvid och pratar och jag svarar i ett worddokument. Så här ser min del av vår diskussion angående morgondagens packning ut:

En kan ju gå ut med barnen om de blir gnälliga. När vi packar. Jag har tagit fram mina kläder. Nej. Det tror jag med. Absolut. Solkräm. även till mig! Springkläder… Barnstolar. Behöver vi köpa mer välling? Tre paket, borde räcka. Men blöjor, ja!

Vi ska åka på familjekollo. En vecka med makens band. De ska repa och alla familjer ska med. Brukar vara kul och intensivt.

4 kommentarer:

  1. Hoj sötisen. Long-time..och så vidare. Du är inte glömd hur som:-) Hehehe...en alldeles ypperlig form av kommunikation där. Och stackare...jag var själv där för ett par veckor sedan. Trodde seriöst att lungorna skulle hostas upp. Den först så "förföriska" hesheten a la belevad quinna övergick snabbt i ett kraxande inferno som slutligen resulterade i total tystnad. Krya!

    SvaraRadera
  2. Hej,hej.
    Jag älskar att läsa andra mammabloggar och din värkar vara jätteintressant :)
    Följa varandra via bloglovin?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Smartasmia: hej sötnos! Nu har jag nästan slutat hosta, det är skönt!

    Okana: välkommen hit, jag ska kika in hos dig också!

    SvaraRadera
  4. These are truly great ideas in on the topic of blogging.
    You have touched some fastidious factors here. Any
    way keep up wrinting.

    Here is my web page: cellulite treatment reviews

    SvaraRadera