måndag 26 januari 2009

najs och bajs

najs
Jag har fått anslag så att jag kan jobba ett år till med mitt toppenroliga forskningnsprojekt.
Sessorna har det bra hos dagmamma-My.
Finfint fika hos finfina Tina. Det röda köket inspekterades och Sessorna var i sitt esse.
Helt plötsligt funkar tv, telefon och bredband!

bajs
Gråaste slaskigaste vädret.
Mensvärk, träningsvärk och annan konstig magvärk.
Jag avskyr fortfarande com hem.

Sara, hoppas det är OK att jag snor ditt inläggs-koncept, jag gillar det så!

6 kommentarer:

  1. Såklart, kära Frida - jag tycker själv att det är himlans bra :)

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket! Charmigare små flickor har jag aldrig träffat.

    SvaraRadera
  3. Oooh i like najs och bajs. Får jag hoppa på det med? Skönt att sessorna har det bra. Grattis tll anslag! Trist med mensvärk. Kram

    SvaraRadera
  4. Åh grattis, jättekul!! Hoppas all dum värk ger med sig. Jag hatade min bredbandsleverantör ett tag & skrev brev till vd:n. När han ringde upp & förklarade blev jag lite vänligare inställd, så jag har inte bytt - än. :)

    SvaraRadera
  5. sara: gött!

    tina: tack själv, det var supernajs! Hoppas du lyckades sanera köket efter Sessornas framfart.

    issevisse: hoppa på bara, Sara blir nog bara glad för fler! och tack!

    akan-kakan: tack!

    Emschen: tack. Värken är nästan borta, och snart ska jag vara av med com hem också!!

    SvaraRadera