tisdag 27 januari 2009

knallande pistoler

Och så lite ytlighet denna deppiga tisdagskväll.





I dag kom ett stooort paket hem till mig (nåja, till min lokale paket-snubbe), innehållandes ett par sprillans nya Acne Pistols. Söta Linda hade fått ett par för stora, och lyllos mig som har precis så stora fötter. Fast hemskt korta ben, jag måste hasa ner skaften lite för att de inte ska gå över knäna. Fast det funkar. Och jag är glad. I morgon är det jag som susar förbi skomakaren för sulning. Varför görs så många skor med lädersula, det är ju helt värdelöst i detta slaskiga land!

Var inte nervösa för Lindas skull, hon har hittat ett par i rätt storlek!

7 kommentarer:

  1. åh - var det till dig de kom? De är så himla snygga alltså :)

    SvaraRadera
  2. sara: jupp, nu står de här på mitt kontor och väntar på att få åka till skomakaren i eftermiddag.

    SvaraRadera
  3. Ååå, fina! Lyllos! Lyckligt lottade både du och jag som fick ta hand om varsitt snyggt stövelpar. =)

    SvaraRadera
  4. Emschen: eller hur! Kanske kan de siktas utanför en kyrka i Bollnäs framöver?

    SvaraRadera
  5. Haha, det är mycket troligt! :D

    SvaraRadera
  6. Emschen: så snygga vi kommer vara!

    SvaraRadera