tisdag 16 december 2008

omg

Bara en vecka till julafton. Några ynka dagar kvar att arbeta. Jag vill hinna så mycket. Hinna jobba mycket. Hinna lägga ner min själ i julklapparnas inköpande och inslagande. Hinna testa massa julrecept. Men tiden finns inte till allt. I år prioriterar jag jobbet, faktiskt. Det är ju så roligt, och det går så bra just nu. Julklapparna är nästan klara, och inslagningen får bli i sista sekunden. Vad gäller julrecepten så testar jag ett i detta nu. Lakritskola från Tinas chokladkalender. Återstår att se hur det går. Jag brukar inte hålla på med knäck och kola och sånt. Vet knappt vad kulprovet innebär. Ska det stelna i kallt vatten, eller hur var det?

2 kommentarer:

  1. Lakritskola lät mycket gott, så jag hoppas att den blir minst lika god som det låter.

    Själv är jag klar med alla julklappar utom en, men den är snabbt fixad på fredag eller lördag, så jag njuter bara av att ta det lugnt

    SvaraRadera
  2. Susanne A: den blev jättegod! Skönt att vara klar med julklapparna!

    SvaraRadera