onsdag 12 november 2008

jobba sig uppåt

Som väntat har denna dag inte varit ljuvlig. Men jag har gjort mitt bästa för att plussa på lite med bra grejer:

  • Gick till blodcentralen på lunchen och återanmälde mig som blodgivare.
  • Tränade ett snabbt core-pass efter jobbet. Bålstyrka och balans, helt perfa!
  • Kom hem till glada Sessor. Vi har ätit, busat och myst.
  • Nu har Sessorna somnat och jag ska ta en dusch och krypa upp i soffan med en varm kopp te. I morgon blir nog en bättre dag!

6 kommentarer:

  1. Låter som en bra kväll! Är också på väg ner i soffan med en kopp te

    SvaraRadera
  2. susanne a: ja, ibland har man inte bättre än vad man gör sig!

    SvaraRadera
  3. Dagen från helvetet verkar ha slutat på ett bra sätt trots allt. Dina små beskrivningar av kvaällar och sånt ni gör med barnen får mig att längta massor efter den lilla grodan.

    SvaraRadera
  4. atomflickan: ja, det är jättemysigt med barn. Fast jobbigt också. Speciellt i början, då är det mest som ett svårt och konstigt jobb som man aldrig får gå hem ifrån. Fast man älskar det ändå!

    SvaraRadera
  5. Bålstyrka och balans äger! Jag hade gått av på mitten för länge sen om det inte vore för det :-)

    SvaraRadera