måndag 17 november 2008

ceci n'est pas un modeblogg



9 kommentarer:

  1. Who-hoo, damn vad snyggt! Den där koftan är inte världens mest lättburna, men du fixar det ju galant :-) Nu är det jag som länkar! (Visst är Lounger bekväma?)

    SvaraRadera
  2. pia: tack! såklart du får länka! Jeansen är superdupersköna, som mysbyxor nästan!

    SvaraRadera
  3. supersnyggt!! Den där koftan vill jag också ha, fast när jag väl skulle beställa fanns den ju bara i Small, och det är jag ju knappast... Jättefint var det :)

    SvaraRadera
  4. sara: koftan är rätt stor, så small funkar bra på mig.

    atomflickan: verkligen!

    SvaraRadera
  5. Hej! Hittade hit via Pia och ville lämna ett avtryck ;) Fin blogg du har!

    SvaraRadera
  6. fröet: tack och välkommen hit!

    SvaraRadera
  7. Jättefina kläder. Verkligen. Var inne och kikade och kommer nog att shoppa. Fastän jag varken har råd eller behov. Men ändå.

    SvaraRadera
  8. yogamamma: ska man shoppa är det verkligen rätt ställe!

    SvaraRadera