måndag 19 maj 2008

may I present...


Förmodligen världens sötaste.

17 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du gav en kommentar i min blogg, det är alltid roligt att läsa om andra tvillingföräldrars vardag :) Härliga flickor du verkar ha!

    SvaraRadera
  2. jenny: välkommen hit! vi tvillingföräldrar måste hålla ihop!

    SvaraRadera
  3. Ja faktiskt förmodligen världens sötaste. Förutom sonen förstås men han tävlar ju i en egen kategori ;)

    Jag gillar det där busiga leendet.

    SvaraRadera
  4. e: det är ju det som är så bra, att alla barn har en egen kategori.

    jag hade exakt samma busiga leende som barn ;)

    SvaraRadera
  5. men tularna! vilka godingar :D

    SvaraRadera
  6. linda k: eller hur!?! jag är då störtförälskad i alla fall!

    SvaraRadera
  7. små ljuvlosar!
    blir alldeles mysrysig när jag ser dem! pussvänliga kinder :)

    fantastiska solhattar! och Signes klänning -vill ha! varifrån?

    SvaraRadera
  8. En bok är på väg till dig i detta nu :)

    SvaraRadera
  9. kapybaran: solhattarna är från HM och klänningen från Lindex.

    nathalie: kul!

    SvaraRadera
  10. de är söta som troll! söta troll! det där grinet hos signe är helt obetalbart... och tänk att man är så objektiv när det gäller sina egna ungars söthet:D

    SvaraRadera
  11. Jisses vilka godbitar! Inser nu att det är ett bra tag sen jag såg dem både i verkligheten o på bild. Stora tjejer ju :) Vi får ha någon träff i sommar så de kan leka.. tjing!

    SvaraRadera
  12. Vilka godingar :-). Tänk att du också har världens sötaste tvillingtjejer - visst är vi lyckligt lottade :-)

    SvaraRadera
  13. alldeles ljuvliga är de!

    SvaraRadera
  14. anna: det sägs att jag hade samma grin som liten. och ALLA barn är världens sötaste!

    jenny: ja, jag är lite lat med att lägga upp bilder. ska försöka bättra mig. Vi måste absolut ses framöver!

    pia: lyllos oss!

    fru a: ja, jag tycker det!

    SvaraRadera