tisdag 22 april 2008

soooolen

I går var maken ledig så vi spenderade dagen i solen hela familjen. I dag har jag promenerat och lunchat med en vän och hennes lill-kille. Invigde Dagmarkjolen och jösses som jag gillar den! Har aldrig hittat en jeanskjol som passat på mig tidigare, men nu är jag kär! Kände mig snyggare än snyggast. Visst är det så att allt känns så lätt och bra när solen lyser? Känner för att ta en premiärjoggingtur senare i kväll, men jag måste tyvärr fixa lite grejer här hemma som inte kan skjutas upp. Oh well, en annan dag. Jag var i alla fall på aerobics i går!

4 kommentarer:

  1. åh en bild på dig i kjoltyget?:)

    SvaraRadera
  2. linda k: kanske det, kanske ;)

    SvaraRadera
  3. Hur är den i storlek den där kjolen? Den ser verkligen så fin ut på bild och är säkert minst lika fin i verkligheten.

    SvaraRadera
  4. atomflickan: jag tycker den är normal i storleken. jag har en 38 och den passar perfekt.

    SvaraRadera