torsdag 24 april 2008

hmpf

Vissa blir bruna, andra får söta fräknar. Jag blir rosa.

7 kommentarer:

  1. Och jag har fått pigmentfläckar trots att jag smörjt in mig supernoggrant med solskyddsmedel - mycket irro!

    SvaraRadera
  2. Samma här.

    Fast... är inte rosa modernt i år? ;D

    SvaraRadera
  3. ribbolita: irro var ordet sa Bull!

    lox: jo, jag tror det!

    SvaraRadera
  4. jag är röd! rött och rosa är väl fint? tänk om vi varit gröna! trevlig solig helg!

    SvaraRadera
  5. tina: grönt vore onekligen fulare! I går kom jag äntligen mig för att ta fram solkrämen!

    SvaraRadera
  6. Smörj noga, solen är extremstark nu:)

    SvaraRadera
  7. anna: jo, jag har märkt det. Ska nog köpa hem lite bra solkräm som funkar i ansiktet utan att man blir oljig.

    SvaraRadera