söndag 6 april 2008

du har ju hela helgen på dig

Helgen har bestått av fullt ös. I lördags var jag och repade halva dan. Så kul att repa, och även skönt att komma bort från hemmet, det var verkligen vad jag behövde! Sedan har det varit familjemys för hela slanten. I dag har vi babysimmat som vanligt, det är verkligen en favorit för hela familjen.

Men trots en på pappret najs helg har jag inte varit på topp. Känt mig lite grinig och sur och inte tyckt nåt varit speciellt kul. Men det kommer väl bättre tider. Hoppas jag.

6 kommentarer:

  1. häromdan påminde carl mig om att jag lovat dig både kanelbulllar och fika. någon dag när det är lite varmare och när jag är ledig så får jag plocka ihop allt utlovat fika i en korg och bjuda på pickipicki-picknick:)

    SvaraRadera
  2. tina: det låter ju hur trevligt som helst!

    SvaraRadera
  3. Det kommer garanterat bättre tider, det är väl en sak som är säker. Krama mycket på tjejerna, det brukar kännas bättre då. Jag har haft en barnfri helg, mest för att jag kastat ut Markus o Mandy då jag inte ville smitta dem med magsjuka :( /J

    SvaraRadera
  4. jodå, klart det gör.
    Imorgon t ex, när dukommer på att du är hemma och pussar på dina Sessor medan jag harvar på jobbet och har hemläääääängtan. ;-)

    SvaraRadera
  5. Ibland har man för stora förväntningar på helgerna. På fredagskvällen känns det som man har en evighet framför sig. Det ska bara bli kul och man är LEDIG. Så uppenbarar sig en massa måsten och tiden går såååå fort och plötsligt är det söndag kväll. Kanske blev inte vädret som man tänkt sig eller lördagsmiddagen blev inte så god som man hade trott att den skulle bli eller så gick bara tiden för fort helt enkelt. Man kan inte heller vara på topp jämt. Det kommer nya härliga dagar. DET är helt säkert.
    Kramar fån mig och paps!

    SvaraRadera
  6. jenny: oh, no magsjuka!! Finns bättre sätt att spendera en helg på. Hoppas du kryar på dig snarast!

    kapybaran: ja, det är faktiskt oändligt lyxigt att vara föräldraledig och kunna pussa Sessorna hela dagen!

    mams: visst är det så! I dag känns det bättre, trots att det regnar! kram!

    SvaraRadera