lördag 19 januari 2008

natt 1

Första natten är nu över. Det gick förvånandsvärt bra. En hel del uppvaknanden, men inga förtvivlade skrik. Maken och jag tog halva natten var. Jag skulle få sova 02.30 till 07.00. Klockan 06.05 vaknade jag och kunde inte somna om. Tuttarna var verkligen sprängfyllda! Ont. Upp och värma med värmekudde. Inväntade 7-slaget. Stella vaknade 06.45 och fick då komma upp och amma. Signe väcktes därefter. Nu leker vi på prinsessmattan. Än så länge verkar de inte vara kinkigare än vanligt.

4 kommentarer:

  1. Härligt att det gick så pass bra. Det betyder kanske att de är mogna för att sova hela natten utan mat nu. De har bara inte kommit på det själva. Hoppas det går lika bra eller bättre i natt.

    SvaraRadera
  2. Vad bra det låter som det gått! För vår del så var de första två nätterna klart värst, sen verkade det som S vande sig vid att det var sova i sin egen säng och inte sitta som en sugfisk vid sin mammas bröst som gällde. Så snart är ni igenom det värsta. Go, girls!

    SvaraRadera
  3. vad skönt!
    då kom mitt mail för sent, men det gör ju ingenting, det viktigaste är ju att ni hittat nåt som funkar för er! :-)

    SvaraRadera
  4. e: precis så tror och känner jag!

    anna:tack för pepp och inspiration!

    kapybaran: men du har ändå hjälpt och inspirerat mig!

    SvaraRadera