torsdag 13 december 2007

måndag, tisdag, onsdag promenerar jag..

...torsdag, fredag, lördag lika så.

Äntligen sover Sessorna gott i vagnen och jag går och går och går. Har insett vikten av rutiner och äntligen känner jag att det går att införa sånna, så nu är det promenad tre gånger per dag som gäller. Jag blir fit som tusan!

I går var vi på en öppen förskola här i närheten och det var stor succé! Andra barn och sångstund, hurra så kul tycker Sessorna. Och mamman tycker det är kul att träffa folk. I dag har vi varit på babyrytmiken, även det uppskattat! Sång är verkligen poppis, gärna med rörelser till!

Förövrigt har vi inte sett nåt luciatåg, men jag har ätit två lussebullar. Skulle kunna äta tio till, men ska nog behärska mig.

Hur många lussebullar har NI ätit idag?

3 kommentarer:

  1. bara två. se'n kändes det skämmigt att norpa från fikavagnen på dagis :-)

    SvaraRadera
  2. jag åt faktiskt inte en enda lussebulle igår. Däremot en massa pepparkakor. Och glögg.

    SvaraRadera
  3. kapybaran: det var skämset som stoppade mig vid två oxå!

    act as if: Pepparkakor är oxå gott. jättegott!

    SvaraRadera