torsdag 8 november 2007

a perfect day

Födelsedagen fortsatte med mumsigt eftermiddagsfika och sen kom Mr Svåger hem till oss och lagade födelsedagsmiddag. Vi skålade i champagne och det bjöds på oxfilé och risotto med massa godsaker till. Kvällen avrundades med Ben&Jerry´s Cookie Dough. Mycket bättre än tårta tycker Frida. Sammanfattningsvis en perfekt dag. Perfekt ordnat av min underbare make.

Dagens boot camp-uppdatering: En timmes promenad. Inga sötsaker. Lite träningsvärk efter gårdagens styrkepass.

9 kommentarer:

  1. Stort grattis i efterskott! Det låter som du har haft en jätteskön dag. Underbara presenter, snarrig mat och mmm Ben & Jerry. Mon dieu så härligt! Jag är också otroligt impad över träningsupplägget. Ska låta mig inspireras eftersom jag inte gjort ett träningshandtag på 5 månader. Vågar inte ens tänka på hur usla mina magmuskler är...

    SvaraRadera
  2. anna: tackar! Häng med på min och kapybarans deal, att köra "passet" tre gånger per vecka och rapportera i bloggen. Självklart lägger man upp det som man själv vill!

    SvaraRadera
  3. Ben & Jerry's cookie dough.............mmmmmmmmmmmmmmmmm. fantastiskt bra uppfinning.

    vad gäller bodysuitsen(?) -de är rätt små i storlekarna. Mina drar 62/68 nu och jag köpte 74:or.Kul att du också gillade dem!

    SvaraRadera
  4. Ben&Jerry är godare än tårta, det håller jag med om. Härligt att din födelsedag blev så bra! Duktig du är med träning och låta bli sötsaker. Jag borde också påbörja ett sådant projekt, men skjuter det på framtiden lite till.

    SvaraRadera
  5. kapybaran: kanske bästa uppfinnningen nånsinn. Jag köpte 68:or, sessorna drar NÄSTAN 62 nu, så det borde funka.

    att bli mamma: jag kände det var dags, efter fem månaders frossa ;)

    SvaraRadera
  6. Du räknar inte Ben & Jerry's till sötsaker:)? Jag räknar förvisso inte heller glass som onyttigt... allt som innehåller mjölk är ju nyttigt, det fick man lära sig tidigt här i livet. Så ikväll ska jag sitta i soffan, äta mjölkchoklad och känna mig väldigt hälsosam!

    SvaraRadera
  7. johanna: jo, B&J räknas, men den åts ju på födelsedagen. I går, när detta inlägg skrevs åt jag inga sötsaker. Men det är ju sant som du säger att mjölk ger starka ben!

    SvaraRadera
  8. ser att det är någon här som har fyllt år. grattis! vad roligt att du hade en så fin dag :)

    SvaraRadera