måndag 12 november 2007

ombyte förnöjer

Ett kort slag blev det vackert väder så jag byltade på mig och Prinsessorna och gick ut. Hann inte långt innan det började regna. På med det byngliga regnskyddet som man måste vara ingenjör för att förstå hur det funkar. Lite kink, mecklande upp och ner med barn och regnskydd. Lite mer regn, lite sol, lite hagel. Fast jag fick i alla fall 40 minuter promenad. På minussidan: en bit vit chokladkladdkaka slank ner fast det är vardag. Men nu är den slut och resten av veckan ska jag jobba på min nollvision.

4 kommentarer:

  1. Meckande med regnskydd fram och tillbaka gjorde nog att du brände lite extra kalorier som gör att kladdkakan inte gjorde så myckt skada ;) Låter för övrigt sjukt gott med vit chokladkladdkaka.

    SvaraRadera
  2. e: jag hoppas på det! att gå upp varannan timme på natten borde väl också bränna en del kalorier? Kakan ÄR sjukt god!

    SvaraRadera
  3. Vit chokladkaka låter super-smarrigt! Recept?

    Klart det bränner kalorier att gå upp på nätterna hela tiden! Säger jag åt mig själv i alla fall som bäddar med torra lakan de flesta nätter då min dotter bestämt sig för att bojkotta nattblöjan...

    SvaraRadera
  4. anonym: recept kommer! jobbigt med kisselakan!

    SvaraRadera