fredag 15 juni 2007

halvvägs

Än så länge har den jobbiga dagen gått över förväntan. Sjukhusbesöket gick snabbt och smidigt och mitt blodtryck verkar äntligen gått ner. Hann med god marginal till tandläkaren där han på en kvart fixade min trasiga tand. Det ar ju inte gratis, men det hade jag inte förväntat mig heller. Hann hem innan prinsessorna vaknade för lunch-amningen. Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra en rabarberpaj medan de sover sin eftermiddagslur. Senare i kväll ska vi iväg och grilla med några vänner, det blir första "festen" för sötnosarna. Ska bli spännande att se hur det går, de brukar ju mest vilja amma hela kvällarna...

2 kommentarer:

  1. Men va! Sover de en eftermiddagslur redan?! Låter kanon. Jag minns bara ett evigt dåsande, sovande, vaknande om vartannat i en härlig blandning :-)

    SvaraRadera
  2. camilla: ibland sover de flera timmar i sträck, men man kan aldrig förutsäga när det blir

    SvaraRadera