torsdag 3 maj 2007

oinspirerad

I dag har jag dåligt med blogg-inspiration. Har varit ute och rännt hela dagen och nu är jag TRÖTT. Var lite stand-by barnvakt under dagen till två små söta killar. Kul men tröttsamt. Som tur var satt deras mamma bara en trappa upp. Körde förbi IKEA på vägen hem. Var inte inne på själva IKEA dock, utan tog Lindex och Skopunkten. Inte mina favvobutiker annars, men Lindex mammakläder är faktiskt bra. Och Lindex vid IKEA är bättre än den i stan. Så nu har jag en t-shirt och ett linne som täcker magen. Det är lite skralt med sånt annars. På Skopunkten tänkte jag köpa lite billiga skor som jag kan stoppa mina gravidsvullna fötter i. Men åh, så fula deras skor var! Inte ens till deras låga priser kunde jag tänka mig att köpa några. Får väl leta vidare och gå i mina oknutna Converse så länge.

För övrigt så filar jag på ett nytt maginlägg, men har inte orkat rengöra spegeln, ta ett snyggt kort samt bildbehandla det. Kanske får jag bättre ork i kväll. Eller i morgon. Den som väntar på nåt gott...

1 kommentar:

  1. Jag väntar så gärna på både choklaaa å magbilder!
    / Gräsbevattnerskan

    SvaraRadera